סוד ההצלחה של אופנה ואתה

כאשר אנו מדברים על סטארט-אפים חדשני ומסוגנן, אנחנו בהחלט לא יכולים להחמיץ את הפורטל המקוון, FashionandYou. הפורטל המקוון בהחלט היה אחד הטובים סטארט חברות בארץ במיוחד בתחום של קמעונאות מקוונת וקניות המותג. אופנה ואתה שהתחיל בשנת 2010 על ידי סמייל קבוצת ונצ 'רס היא כיום אחת הפורטלים הפופולריים ביותר קניות באינטרנט רק 2 שנים מהשקתו. הסיבה הפורטל מקבל את התג הבלעדי היא אך ורק משום שיש לו הזמנה בסיס חברות אשר מגדילה את הסקרנות בקרב הצרכנים. זה עשה כך אופנה ואתה אחד הפורטלים המיוחדים והאהוב ביותר עד כה והיא ממשיכה לעשות זאת.
אופנה יש לך קשר עם כמה מותגים בעלי שם עם נוכחות ברחבי העולם כדי למכור את מיטב המוצרים במחיר שאין דומה לו. המותגים על הפורטל מציעים גם הצהרה בסגנון לא כמו אחרים, עם מוצריה. FashionandYou גם רואה את זה כי היא שומרת נוכחות פעילה על האינטרנט ברחבי העולם עם הפינוק שלה באתרי הרשתות החברתיות. היא פעילה בפייסבוק וטוויטר כדי לקדם את מוצריה גם. FashionandYou עד כה יצרה תגובה נהדרת כפי שיש יותר מ 1000 מוצרים מוזרים שנמכרו כל יום. אני, להיות חבר פעיל עד כה נהנו הזמן שלי עם Fashionandyou ותמשיך להיות חבר לכל החיים! ישנן סיבות רבות מדוע אופנה והפכת לפורטל האהוב עליך קניות באינטרנט. שמעתי הרבה על פורטלים מקוונים להיות מזויפים או לשלוח את המוצרים הלא נכון או פארסה על המשלוח. אבל כאשר רכשתי הלבשה בשבילי מ Fashionandyou, הייתי מופתע לראות כי לא רק את הפורטל לספק את המוצר שלי בתוך תאריך הבטיח אבל גם וידא כי אני מקבל את האותנטי ואת מיטב טווח של apparels הורה. יתר על כן, הייתי למעשה בקשר עם שירות לקוחות מבריק של הפורטל אשר ענה על כל שאילתות שלי בקלות וזה גרם לי לחלוטין להאמין כי הפורטל הוא אחד הטובים ביותר שאתה יכול לבוא.
אם כל החברים & rsquo; המשוב נלקח בחשבון, ברור למדי כי הפורטל הוא אחד פורטלים מהימנים, מאובטח הבטוחה ביותר לקנות מוצרים מ. כמה חברים גם מסכימים כי המחירים ב Fashionandyou הם אכן יותר אדיר וזול בהשוואה לפורטלים מקוונים אחרים. חבר אחר חבר וחבר שלי גם מאמין אותו כמו שהוא מרגיש כי דיוק המסירה ואת הדיוק של המוצרים המוצעים ב FashionandYou בהחלט שווה עם המתחרים האחרים. יתר על כן, האותנטיות ואת הכנות שמוצג על ידי fashionandyou על המציעה מוצרים ממותגים נשאר אחד האיכויות שלו. USP של הפורטל הוא היכולת של זה להציע מוצרים ממותגים ויקרים בהנחה של עד 80% ובכך להפוך אותו אידיאלי עבור הצרכנים. בשבילי, אופנה אתה הוא גן עדן האישי שלי לקניות שבו אני רוצה לבלות נצח שלם!